ცნობილი მუსიკალური ალბომების უცნაური გარეკნები

THE BEATLES – YESTERDAY AND TODAY (1966)

პოლ მაკარტნი – “ჩვენი კომენტარი ომთან დაკავშირებით.”

ჯონ ლენონი – “…ისეთივე შესაფერისი, როგორც ვიეტნამი.”

ჯორჯ ჰარისონი – “ზოგჯერ ყველა ვაკეთებთ სულელურ რაღაცებს და ვფიქრობთ რომ ეს მაგარია, შემდეგ ვაკერპებთ მას, როცა ის გულუბრყვილო და ბრიყვულია რეალურად. ეს ერთერთი ასეთი შემთხვევა იყო.”

“სწორედ ამიტომ დარჩება ის ბითლზის საუკეთესო წევრად” – დენ კაფრი.

KING CRIMSON – IN THE COURT OF THE CRIMSON KING (1969)

“როგორ შეიძლება დავინახოთ შიზოიდის ფორმულირება? შემზარავია. სურათზე ვიცით, რომ კომპიუტერის პროგრამისტმა ბერი გოდბერმა შექმნა და მისი შემოქმედება პროგრესული როკის ერთერთ პირველ ალბომს მოერგო. გოდბერს სხვა ქოვერი აღარ შეუქმნია. რატო? ის აუცილებლად მოახერხებდა თავისი შინაგანი დემონების ფურცელზე გადმოტანას.” – ერინ კარსონი

MARILYN MANSON – MECHANICAL ANIMALS (1998)

“ახლაც ვგმობ მენსონის ნაცრისფერი ანომალურ უცხოპლანეტელის კოსტიუმს ჩემი ხშირი კოშმარების გამო” – მეთ მელისი

AEROSMITH – JUST PUSH PLAY (2001)

ხანდახან ვეტერანი ბენდებიც ცდილობენ ფეხი აუწყონ თანამედროვეობას. მერლინ მონროს რობოტი აეროსმიტის გარეკანზე. ნუ დავივიწყებთ პირსინგიან ძროხასაც აეროსმიტის წარწერით.

THE CRANBERRIES – BURY THE HATCHET (1999)

“პირადი სივრცის დარღვევა. თვალი ცაზე Queensryche-ს დისტოპიურ პროგრესულ ალბომებს უფრო მოუხდებოდა, ვიდრე Cranberries-ის სტილს. გარეკანი სტორმ ტორგენსონმა შექმნა, გრაფიკულმა არტისტმა, რომელსაც პინკ ფლოიდთან, ლედ ზეპელინთან და ახლახანს Muse-თან უთანამშრომლია. მის შემოქმედებაში კიდევ წააწყდებით უდაბნოს და თავისუფლად მოფარფატე სხეულის ნაწილებს.” – ერიკ კარსონი

დატოვეთ კომენტარი